neděle 13. září 2009

Cleo a čeština

Že Cleo umí pár čeckých slov, to je známá věc. Ale jakým způsobem se jí to v hlavě pospojuje, to mě pravidelně rozesmějeJ Nedávno se mě německy ptala, jakou buchtu jsme u její babičky jedli. Řekl jsem jí, že hruškovou (Birnenkuchen).
Ona na to česky: “Hruškykoláček od babiček? To je bomba.“ Hrušky zná, protože jezdíme do Hrušek k babičce… „To je bomba“ zná od Trifony, která to říká každých pět minut.
Pak říkala: „Kokosákykoláček od dědouška!“ Kokosáky říkáme kreditům na univerzitě.
Nedávno mi říkala: „Ahoj, jsem Cleo a mám pneumatiku“.
S tím jejím přízvukem to zní hrozně srandovně:-)

1 komentář:

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

„Ahoj, jsem Cleo a mám pneumatiku“ - to nemá chybu :)

Hele, a nastav jazyk blogu češtinu (Nastavení -> Formátování), stejně píšeš česky a ne německy ...