neděle 13. září 2009

Charlotte slaví

Pár dní po návratu do Berlína slavila Charlotte narozeniny. Co ji znám, byla oslava vždycky u ní doma v zahradě, pozvala pokaždé kolem 15 lidí, seděli jsme u táboráku a byla příjemná atmosféra, takže jsem se těšil, ze to bude tentokrát zrovnatak.
Charlotte ale tentokrát naplánovala oslavit narozeniny společně se dvěma známýma zároveň – Tim a Rebeka („tajný“ milenecký pár) On je spolužák ze školy, ona je extravagantní pološílená studentka herectví. Jakou důležitou roli hrají poslední dvě věty bude hned jasné:-)
Charlotte si pozvala svých 15 lidí, Tim 10, Rebeka 30… Samozřejmě většinou spolužáci ze školy. Představa tolika lidí v naší malé zahradě mě děsila a v mé hlavě plné předsudků vůči studentům herectví a umělcům vůbec (jsou moc hluční, nápadní, upoutávají na sebe moc pozornosti, hrají si na něco a já nerozumím ničemu, o čem mluví, což zraňuje mé namyšlené ego) se odehrávaly tragikomické scénáře.
Vyplnilo se mnohé:-)
O hudbu se staral DJ (jak jinak kamarád Rebeky), který si přinesl vlastní reparaturu i obrovské repráky v domnění, že se bude odehrávat divoká párty jak z amerických filmů, kde budou všichni v tranzu zdrogovaní polonazí tančit jako o život. Jeho hudební vkus však nenašel jediného zastánce a po asi desáté prosbě, aby to aspoň ztišil, protože to všechny sere (na kterou nereagoval) vypla Charlotte pojistky:-) To pomohlo a DJ odešel uražený dom.
Koupelna byla věčně zamnutá. Její atmosféra je pravděpodobně tak silná, že jí několik párů podlehlo a rozhodlo se v ní sdílet vzájemně tělesné teplo a puch mého špinavého prádla. Ještě několik dní po narozeninách jsem v koupelně chodil bez brýlí ze strachu, že bych objevil zbytky něčího chtíče. Brrrr….
Policie samožřejmě nesmí na pravé narozeninové párty chybět! Bohužel ne ve formě striptérky-policistky, ale naživo v plné zbroji. Aniž by to kdokoliv tušil proč, stály před naším domem dvě policejní auta.
Každý z nás cítil, že cílem mohl být právě on sám. DJ schoval vypálená cédečka a extázi, Charlotte televizu (neplatíme poplatky), já zfalšované povolení o pobytu a nahé fotky Zahrady a Šrota.
Důvod jsme zjistili až později: kamarádky Rebeky (jak jinak) se cítily natolik sexuálně obtěžované jedním kamarádem Rebeky (no jo no..), že na něj zavolali policii. V Prušánkách by dostal po čuni, tady se kultivovaně volá policie:-)
Párty byla završena ráno v obýváku, kde měli nazí Rebeka a Tim v dokonalé tajnosti před zraky několika lidí pár minut aerobiku.
Měl jsem však radost, že mé narozeninové překvápko vyšlo dokonale! Nakecal jsem s Cleo Charlottě, že Cleo nemůže přijet, protože toho má moc. Charlotte nám samozřejme po zkušenostech z minula nevěřila ani slovo, takže jsme tentokrát museli uplést dokonalou síť lží.
Podle fingovaného plánu jsem měl jet po narozeninové párty s Charlotte autem ke Cleo. Dokonce jsem zadal na internetu na spolujízdu, že hledáme do auta dva spolujezdce, aby mi Charlotte věřila, že Cleo nepřijede a my musíme k ní. Když ji ani to nezlomilo, přišly na řadu figované telefonáty. Harald a jeho přítelkyně mi volali, že by rádi s námi jeli. Na drátě jsem měl samozřejmě Cleo:-)
Každopádně všecko klaplo a když Charlotte viděla Cleo z ničeho nic na té párty, hleděla na ni nevěřícně jak Vít na výplatní pásku:-)
Tot´ vše.

5 komentářů:

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Neuvěřitelné se stalo skutečností. Jsem natolik zdrcen, že budu muset chvíli relaxovat, než se dám do čtení. Mé neurony zažívají tvrdý šok :)

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

BTW, dost že ses ozval, ty vygumovaná chulígánní hlavo! Už sem měl o tebe obavy! Jako fakt ... Ti píšu sms ... nic. Tak mail. Nic. Tak další mail ... nic. No, a pak napíšeš rovnou 8 příspěvků či kolik na blog. Nechápačka.

No, abych Ti jen nenadával ... du na četbu!

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

začal v roce 2007
napsal pět příspěvků
(slovy pět)
a skončil
a teď prožívá osmipříspěvkový comeback v roce 2009

Welcome back, Jaanosch!

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Úžasné, brilantní, zábavné - máš talent. Zatímco já už několik týdnů brzdím nedávné Španělsko, píše vinou absence múzy víceméně deníčkovsky trapně, tak pan blogger Jaanosch to tady pěkně rozjel ... Nikdo sice nepochybuje o tom, že po osmipříspěvkovém comebacku bude zase dvouletá pauza, ale přesto ... Děkujeme, jen tak dál! :)

Anonymní řekl(a)...

sunsurf
nespadl jsi Jarousku na hlavicku? po precteni zpravy o tvem blogu jsem to bral jako dalsi trapny vtipek pana Cchupra z nemecka, a ty jsi patrne v nejakem zachvatu nudy ci co fakt napsal nejake ty zazitky. teda cumim
Zatim su u tech narozenin a vidim ze kreteni co volaji poldy na uplne neuveritelne kraviny nejsu jen ve svobodne USA, ale i u nasich sousedu:-)
Docela se u toho i bavim a to uz je co rict:-)